0
سبد خرید شما خالی است

معرفی 5 ابزار مفید برای وبسایت

آموزش ها, آموزش وب 05 مرداد 1398
معرفی 5 ابزار مفید برای وبسایت

با سلام خدمت کاربران و همراهان عزیز فکت وب ، در این آموزش قصد داریم به معرفی 5 ابزار مفید برای وبسایت بپردازیم که میتواند برای کاربرانی که صاحب یک وبسایت و مدیر آن هستند فوق العاده مفید و کابردی باشد.

ما را همراهی کنید…

معرفی 5 ابزار مفید برای وبسایت

در صورتی که شما صاحب و مدیر یک وبسایت هستید باید بدانید که داشتن یک وبسایت و قرار دادن مطالب یا محصولات داخل سایت به تنهایی کافی نیست.

شما باید بخش های مختلف سایت را نیز آنالیز و ارتقاء دهید تا هم اثری مطلوبی روی کیفیت سایت داشته باشد و هم مشتریان و کاربران زیاد تری جذب وبسایت شما شوند.

در این آموزش قصد داریم 5 سرویس و وبسایت کاربردی جهت مدیریت و آنالیز وبسایت به شما عزیزان معرفی کنیم که با کمک این ابزارها میتوانید یک وبسایت قدرتمند و حرفه ای داشته باشید.

چک کردن سرعت سایت

یکی از پارامترهای مهم گوگل برای قرار دادن وبسایت ها در صفحه اول خود سرعت سایت است. در صورتی که سرعت وبسایت شما مناسب نباشد ، گوگل بهایی به آن نمیدهد.

معرفی 5 ابزار مفید برای وبسایتشما میتوانید سرعت وبسایت خود را توسط سرویس محبوب gtmetrix.com محاسبه و اندازه گیری کنید.

این وبسایت نیاز به هیچگونه ثبت نام و ورود ندارد و تنها کافیست در کادر مربوطه ، آدرس وبسایت خود را وارد کنید.

بررسی ویروسی بودن سایت

امنیت حرف اول را در مدیریت یک سایت میزند. وبسایتی که از امنیت کافی برخوردار نباشد در صورتی که تمام پارامترهای مهم برای یک وبسایت حرفه ای را نیز داشته باشد به هیچ وجه وبسایت مناسبی نیست.

معرفی 5 ابزار مفید برای وبسایت

با توجه به این که افزونه ها و اسکریپت های زیادی را در وب میتوانید بیابید ، شاید تعدادی از آن ها دارای ویروس ، شل و یا … باشد که میتوانید به کمک وبسایت sitecheck.sucuri.net ویروسی بودن یا نبودن سایت خود را چک کنید.

بررسی رتبه سایت در الکسا

رتبه سایت نیز یکی از فاکتورهای مهم در جذب کاربر و ورود آن ها به وبسایت شماست. برای بررسی رتبه سایت خود در جهان و حتی ایران میتوانید از سرویس محبوب و پرطرفدار alexa.com استفاده کنید.

استفاده از این وبسایت نیز کاملا رایگان است و نیاز به هیچگونه ثبت نام و یا ورود نخواهد داشت.

بررسی سئو سایت

سئو سایت مجموعه ای از ترفند ها و استاندارهای است که با رعایت آن میتوانید رتبه وبسایت خود را در جهان ارتقاء دهید و همیشه در صفحه اول گوگل باشید.

معرفی 5 ابزار مفید برای وبسایتشما میتوانید برای بررسی سئو سایت و کیفیت آن به وبسایت neilpatel.com/seo-analyzer مراجعه کنید.

بررسی سایت های وردپرسی

و اخرین ابزار و سرویس کاربردی ، وبسایت wpscans.com می باشد که برای بررسی سایت هایی که با سرویس های مدیریت محتوای وردپرس کار می کنند ، مفید است.

معرفی 5 ابزار مفید برای وبسایت

به کمک این وبسایت میتوانید سایت های وردپرسی را از لحاظ افزونه ، قالب و … بررسی و چک کنید.

امیدواریم که این وبسایت ها برای شما عزیزان کاربردی ، مؤثر و مفید واقع شده باشد.

شما میتوانید برای مشاهده سایر آموزش های رایگان سایت ، اینجا را کلیک کنید.