0
سبد خرید شما خالی است

تضمین امنیت اکانت اینستاگرام با یک روش ساده

آموزش موبایل, آموزش ها 29 مرداد 1398
تضمین امنیت اکانت اینستاگرام با یک روش ساده

با سلام خدمت کاربران و همراهان عزیز فکت وب ، در این آموزش قصد داریم اپلیکیشنی را به شما معرفی کنیم که میتواند امنیت اکانت اینستاگرام شما را تضمین کند.

ما را همراهی کنید…

تضمین امنیت اکانت اینستاگرام با یک روش ساده

اینستاگرام جزو محبوب ترین پیامرسان ها و شبکه های اجتماعی چه در ایران و چه در دیگر کشور ها به حساب می آید و به قولی در بین شبکه های اجتماعی و پیامرسان هایی که در حال حاضر وجود دارد پیشتاز است.

تضمین امنیت اکانت اینستاگرام با یک روش ساده

در کنار این محبوبیت برخی نیز ممکن است از این فرصت سوء استفاده کرده و باعث ایجاد مشکل برای کاربران این شبکه اجتماعی شوند.

همانطور که می دانید نرم افزارها و اپلیکیشن های زیادی برای کرک اکانت های اینستاگرام وجود دارد مانند نرم افزار سنتری MBA که میتوانند به راحتی اکانت های غیرایمن اینستاگرام را هک کنند.

اما چگونه میتوان از هک شدن حساب اینستاگرام خود جلوگیری کرد؟ در این مطلب میخواهیم تضمین امنیت اکانت اینستاگرام با یک روش ساده را به شما نشان دهیم که بدون هیچگونه دردسری بتوانید از اکانت خود محافظت کنید.

اپلیکیشن Duo Mobile یک اپلیکیشن فوق‌العاده و هماهنگ شده با اینستاگرام است که اکانت اینستاگرام شما را به اپ متصل کرده و امنیت آن را تضمین می کند.

روش کار این اپلیکیشن بدین صورت است که از طریق اکانت اینستاگرام وارد اپلیکیشن می شوید،حال اگر هر دستگاه دیگری بخوهد وارد حساب کاربری شما شود اپلیکیشن این اجازه را به کاربر ناشناس نمی دهد و حتما باید وارد Duo Mobile شده تا کدی که اپلیکیشن ارسال می کند را در قسمت لاگین اینستاگرام وارد کنید.

بطور کلی این اپ برای هر بار وارد شدن به اکانت ، یک کد موقت برای ورود به کاربر می دهد و این بدین معناست که فقط کاربرانی میتوانند وارد حساب کاربری شما شوند که به Duo Mobile دسترسی و رمزعبور داشته باشند.

لینک دانلود اپلیکیشن برای ios :

https://itunes.apple.com/us/app/duo-mobile/id422663827?mt=8

لینک دانلود اپلیکیشن برای android :

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.duosecurity.duomobile

امیدواریم که این اپلیکیشن برای شما عزیزان کاربردی ، مؤثر و مفید واقع شده باشد.

شما میتوانید برای مشاهده سایر آموزش های رایگان سایت ، اینجا را کلیک کنید.