حتما پیش از ارسال تیکت، سوالات رایج را مطالعه کرده و برای ثبت تیکت نیز با دقت کافی موضوع تیکت را انتخاب کنید تا تیکت شما به واحد مربوطه ارسال شود.

پاسخ به تیکت حداکثر تا 48 ساعت کاری برای بررسی و پاسخگویی بهتر زمان خواهد برد پس تا پاسخ به تیکت از ارسال تیکت جدید خودداری کنید در غیر اینصورت پاسخگویی به زمان طولانی تری موکول خواهد شد.

از ثبت تیکت های متعدد خودداری کرده و برای دریافت پاسخ در سریعترین زمان، کلیه مشکلات و سوالات خود را صرفا در یک تیکت ارسال نمایید.

سوالی در مورد محصول دارم و بعد از پاسخ به سوال ، محصول را خریداری میکنم
در صورتی که سوالی در مورد محصول قبل از خرید دارید ، تنها از طریق ویجت پشتیبانی آنلاین و یا از طریق ربات Factwebbot@ سوال خود را ارسال کنید.
محصول را خریداری کردم اما لینک دانلود برای من ارسال نشده است
در صورتی که محصولی را خریداری کرده اید اما لینک دانلود برای شما نمایش داده نشد در تیکت ایمیل پرداخت و شماره تراکنش را ارسال کنید
درخواست و یا سفارش یک محصول را دارم هزینه و مدت زمان تحویل چگونه است؟
برای شخصی سازی محصول و یا سفارش و درخواست محصول به صورت کامل توضیحات مربوط به محصول را ارسال کنید.
[ticket-submit]